Tässä on vuoden 2006 to do-listani, katsotaanpa mitä sain tehdyksi.

- matkustan kaupunkilomalle Eurooppaan
Tämän tein. En kuitenkaan valitettavasti PY:n kanssa.
- lähden vaihtoon...?
JES, hoidin homman kotiin! Kävin syksyn poissa!
- tienaan euroja
Ei mitään mahottomia, mutta ihan silleen että piti varuilta tarkistaa tulorajat.
- muutan, toivottavasti ainakin kahdesti
Muutin kyllä, mutta valitettavasti vain kerran.
- kännään mahdollisimman vähän
Höpönpöpön. Syksyllä ainakin muutuin oikein kunnon sieneksi.
- itsenäistyn ja muutun sosiaalisemmaksi
En tiedä. Mielipiteistä tuli itsenäisempiä, mutta muuten olen kyllä aika tossu.
- en osta hömppätavaroita, vaan sellaisia jotka kestää vuosikymmeniä ja näyttää hyvältä -> kalliita
Hmm.. viimeaikoina olen petrannut huonekalujen suhteen, mutta toisaalta, niissä mun ei oo tarvinut vilauttaa visaa vaan laskun on hoitanut PY. Olen kuitenkin pysynyt lujana siellä kaupassa ja sanonut että halpa ei tässä tapauksessa ole todellakaan hyvä.
- koitan päättää TP-sekoilut
Viimeaikojen avautumisista huolimatta tämä on niiiiiin ohi.
- keskustelen PY:n kanssa vakavia
Joo, puhuttiin. Siitä ja lopputuloksista lisää myöhemmin.
- opin jotain uutta
Opin kyllä käyttämään uusia ohjelmia hommissani ja kaikenlaista muutakin kivaa. Ruokaa on kiva tehdä, etenkin muutakin kuin kanamössöä.
- panostan laadukkaisiin vastuutehtäviin!
Kyllä, olen koittanut panostaa. PY on vähän valitellut kun niitä hommia on turhan paljon, mutta vielä tulevan vuoden touhuan aktiivisesti useassa paikassa ja sitten alan vähentämään radikaalisti.

Vuosi 2006 oli mitä oli. Rakkautta, kriisejä, avautumista, kännäystä, puhumista, ylilyöntejä... ihan kaikkea. Tämä vuosi on saanut ainakin PY:n arvostamaan minua enemmän ja ymmärtämään kahdestaan olon merkityksen. Olen käynyt pohjalla (muistatko T, hihihii) ja välillä on tuntunut siltä että ammattiapua on saatava kun oma järki ei pysy ajatusten mukana. Kyllä tämä kuitenkin etenee.